Capacitatea de circulaţie a unei artere este dată de intersecţii şi nu de numărul de benzi de circulaţie. Efectele asupra fluenţei traficului sunt evidente atât în zona Pipera – Petricani, cât şi în cartierul Militari după deschiderea pasajului peste strada Barbu Văcărescu şi a pasajului Basarab. Se poate spune că şi Şoseaua Fundeni este mai puţin solicitată odată cu deschiderea pasajului Doamna Ghica – Chişinău. Se află în prezent în construcţie pasajul Mihai Bravu şi pasajul Ciurel care va oferi o alternativă la Bdul Iuliu Maniu, către Autostrada A1, iar în acest an vor fi demarate lucrările la pasajul Sudului. Să nu uităm lucrările de supralărgire a şoselei de centură care vor reduce substanţial traficul de tranzit din Capitală. Dar nu ar strica mai multă disciplină şi mai mult respect din partea şoferilor. Blocarea centrului unei intersecţii de către un şofer grăbit sau neatent obturează traficul pe artera transversală şi poate produce ambuteiaje la orele de vârf.
interviu_exclusiv_seful_brigazii_rutiere_bucuresti_nicu_dragos_despre_moart
sursa;puterea.ro